Úprava objednávky

Zmenu alebo zrušenie objednávky je možné uskutočniť, pokiaľ objednávka nebola spracovaná a expedovaná. Musí byť v stave nevybavená alebo vybavujeme. Stav objednávky zistíš vo svojom zákazníckom účte alebo z najnovšieho e-mailu, ktorý bol o objednávke odoslaný.

Zmeny v objednávke

Čo je možné v objednávke upraviť?

  • Upraviť veľkosť, farbu alebo množstvo produktu
  • Pridať alebo odstrániť tovar
  • Upraviť adresu, meno, e-mail, telefónne číslo
  • Zmeniť spôsob dodania alebo platby za tovar (okrem zmeny na platbu kartou)

Čo sa zmeniť nedá?

  • Cena jednotlivých produktov
  • Pridanie zľavového kupónu alebo študentskej/učiteľskej zľavy

Zrušenie objednávky

Najjednoduchšie je odpísať na akýkoľvek z e-mailov o objednávke, ktorý bol doručený po jej vytvorení. Po zrušení objednávky dostaneš posledný e-mail s potvrdením stornovania.

Zobraziť kontakty